fredag den 26. august 2016

Kære dagbog dagen er blevet brugt med BIG BROTHER.

Stod op i morges og tændte computeren, tog en tur på youtube for nye uploads.

Så på vej til skole svingede jeg forbi fakta for at købe en snack, fik et godt billede fra de samtlige 6 kamera plandet rundt om kassen. Man kan sikkert lave en 3d model af mig med de optagelser.

på skolen er der også nogle kamera, dog ikke i klassen. Men brother kan se når jeg forlader området igen. hjemme igen opdager jeg at der var en trojansk hest på min pc, så nu er der sikkert en eller anden gut som kender min ip adresse et eller andet sted. Slette den og surfede lidt på nettet, ignorerede de sædvanlige påmindelser om cookies på diverse sider jeg besøgte. Bestilte mad fra den lokale pizzaria med mit kort på deres hjemmeside, så nu ved BIG BROTHER nok både hvor jeg bor, hvilken bank jeg har, og hvilken slags topping jeg kan lide.

Da jeg gik i seng føltes det som om at Big brother vidste lidt mere om mig end jeg måske syntes om.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar